ŽÜRII ESIMEES


Kaupo Kalda (OKIA)
Kaupo on OKIA asutaja (1996) ja üks Eesti kogenumaid veebi-professionaale. Tema igapäevane töö on aidata kliendil leida sobiv idee. Lisaks veab ta Eesti loetuimat turundus- ja veebiarendusblogi ning Facebooki lehte – meie enda omi. Kaupo on Veebiklubi, Metrix.ee ja Help.ee eestvedaja, vabal ajal hobifotograaf. Loe ka Best Marketingi persooniintervjuud .

ŽÜRII


Teele-Reet Tõrs (Velvet Digital Paper)
Teele-Reet on aastaid olnud Velvet Digital Paper'i loovmootoriks. Loovjuhi ja disainerina vastutab ta oma igapäevatöös kogemusdisaini loomise ja veebilehtede funktsionaalselt emotsionaalse väljanägemise eest. Teele-Reeda portfooliosse kuuluvad tööd suurklientidele nagu Estonian Air, Nasdaq OMX ja Liviko ning arvukas valik Kuldmuna auhinnalistele kohtadele ja finaali jõudnud töid.  Ta on Postimehe veebireklaami źürii liige ning on koos tiimikaaslasega kahel korral koju toonud Kuldmuna Noortekonkursi peavõidu, esindades Pesamuna laureaadina seejärel Eestit ka Cannes'i reklaamifestivalil.


Riho Pihelpuu (ADM Interactive)
Riho on Eesti ühe suurima e-turundusagentuuri ADM Inteactive´i tegevjuht. Internetiturunduses on ta tegev juba 9-ndat aastat, olles seeläbi nii valdkonda kui ka ADM'i väga mitmest küljest tundma õppinud. Ta alustas front-end arendaja ja analüütikuna, jätkas mõne aja pärast projektijuhi ja siis juba osakonnajuhina. Rahvusvaheliste e-turundusprojektide karastuse sai Riho ADM-is Coca-Cola ja Hewlett-Packardi mitmekülgseid ja mastaapseid e-turundusprojekte juhtides. Tagataskus on Rihol Tallinna Tehnikaülikooli äriinfotehnoloogia magistrikraad cum laude. Hetkel jätkab ta õpinguid EBS-i eMBA ärijuhtimise magistrantuuris.
Vabal ajal leiab Riho kas teatrist, ooperist või jazzkontserdilt – või siis viimasest inspireeritult, tüütab ta õhtul saksofoni harjutades kontorisse jäänud kolleege. Kui sellest peaks veel vaba aega üle jääma, treenib ta jalgrattamaratonideks või "kruiisib" mootorrattaga maanteedel.
Ka žüriitöö pole Rihole võõras, käesoleval aastal oli ta osaline nii kodumaise Kuldmuna kui ka Golden Hammer'i digižüriis.


Tõnu Runnel (Fraktal)
Tõnu on Fraktali tegevjuht ja disainer. Tema viimase paari aasta põhitegevus on olnud koos oma 10-liikmelise terava tiimiga Edicy väljatöötamine ja turundamine. Õppinud küll õigusteadlaseks, on Tõnu püsinud disaini, kasutatavuse ja ettevõtluse orbiidil keskkoolist alates. Elab Tartus koos oma väikse perega.


Mika Tuupola (Taevas)
Taevas Ogilvy tehnoloogiajuht. Pärit Soomest, kuid seotud Eestiga alates aastast 2005. Mika on "töötanud Internetis" alates 90-nendate keskpaigast. Ennast iseloomustab ta reklaamist vaimustunud tehnoloogiainimesena, kes nõuab, et Internet kirjutataks suure tähega. Ta on weebistandardite tulihingeline toetaja ja armastab puhast koodi. 


Kert Pillman (Division Interactive)
Kerdil on digitaalmeedia vallas enam kui 10 aastat kogemust. Selle aja sees on ta näinud palju erinevaid vahvaid piksleid ja veebe ning võitnud ka mitmeid auhindu. Hetkel teenindab Kert Eesti suurklientide digitaalseid vajadusi koos reklaamiagentuuriga Division. Veebide puhul hindab ta lisaks esteetikale ka kasutusmugavust ja "seda miskit", mis igal korralikul digitaalsel lahendusel kindlasti olema peab.


Kaupo Kõrv (Vigvam)
Täitnud disaineri ja Art Director'i tooli mitmetes Eesti veebi- ning reklaamiagentuurides kokku juba pea kümnendi. Alates 2009. aastast digiagentuuri Vigvam loovjuht ning kaasasutaja.


J.Margus Klaar (Art Directors Club*Estonia | Brand Manual)
Olles üles kasvanud Rootsis, Šveitsis ja Kanadas, valdab Margus emakeelena inglise, lisaks veel saksa, rootsi ja eesti keelt. Alates 1992. aastast on ta töötanud reklaamibüroodes nii Eestis kui Baltikumis, aidanud luua ADM Interactive’i, on Art Directors Club*Estonia asutajaliige ja Art Directors Club of Europe juhatuse liige. Ta on osalenud mitmetel rahvusvahelistel reklaami- ja disainikonkurssidel žüriiliikmena ja võitnud hulga auhindu nii kohalikel kui rahvusvahelistel festivalidel. Eelkõige strateegilise mõtlejana tuntud Margus on aidanud turule tuua mitmeid Eestis tänaseks kuulsaid kaubamärke.